Om oss

vi jobber ikke som et byrå

I kommunikasjonshuset Maverix har vi samlet usedvanlig erfarne reklamefolk og journalister, produsenter og regissører, klippere og designere. Dermed kan et lite team lage store kampanjer med en tydelig rød tråd i alle tenkelige kanaler, og komme raskt på lufta med virkemidler som skaper vekst. 

Selv om vi har fått flere kanaler å velge mellom, har det blitt vanskeligere enn noensinne å få folks oppmerksomhet. Og nå trenger norske annonsører både oppmerksomhet og omsetning, mer enn noensinne. Løsningen er å lage engasjerende konsepter med et budskap som treffer målgruppen i hjertet. Og reklame som er så god at folk faktisk har lyst til å se den.

men som en redaksjon

I Maverix har vi ingen fastlåste teamstrukturer, men setter sammen team som er akkurat store nok til å løse den aktuelle oppgaven. Ingen eier kunden, men alle eier utfordringen: Å finne den korteste veien til vekst. 

Siden teamet har lang og bred erfaring, kan vi utvikle effektive strategier og store ideer på rekordtid. Og med kort vei til produksjon i eget hus, kan vi komme raskt på lufta med kostnadseffektive løsninger i alle tenkelige kanaler. 

Vi har hjulpet store selskaper som Godtlevert, Santa Maria, Clas Ohlson, Andfjord Salmon, Adams matkasse, Empet, Kongsberggruppen, Salmar og Amedia. Med spisse strategier, samlende konsepter og gode ideer. Og produsert et utall effektive reklamefilmer og infomercials, sosiale medier-aktiviteter og Youtube-innhold, websider og PR-aktiviteter.    

Virkemidler som, uten unntak, har bidratt til å skape vekst. Også for Maverix, som har vokst fra 4 til 17 medarbeidere på drøye to år. Og økt omsetning fra 0 til over 50 millioner kroner. 

Vil du være med, så heng på!