Sølvmikken til

REMA 1000 og Maverix

REMA 1000 er tilbake på radio, og Maverix skal lage minst 100 radio-spotter. Kampanjen er allerede belønnet med Sølvmikken.

Konseptet er stadig tuftet på det tidløse slagordet «Det enkle er ofte det beste», som opprinnelig ble utviklet av New Deal rundt årtusenskiftet.

Jurybegrunnelsen er også enkel og direkte, som rett og rimelig er:

«Det enkle er ofte det beste. Gull til Maverix og Rema 1000.»

Sølvmikken er en månedlig prisutdeling som hedrer de beste radioreklamene i Norge. Konkurransen eies og administreres av radiokanalene P4 og Bauer Media, i samarbeid med Kreativt Forum. For å delta må radioreklamen ha vært sendt på P4s eller Bauer Medias kanaler som en del av en betalt kampanje i løpet av den foregående måneden. Juryen vurderer bidragene basert på strategi, idé, manusarbeid, produksjonskvalitet og nyskapning. 

Les mer

ContentReklame

Bronse til AKER BIOMARINE i Anfo Effekt

Gjennom året samler kreative team poeng basert på plasseringene i Sølvmikken: førsteplass gir 10 poeng, andreplass gir 7 poeng, og tredjeplass gir 5 poeng. Ved årets slutt inviteres de seks teamene med høyest poengsum på en tur arrangert av P4 og Bauer Media. 

Det enkle er ofte det beste, så det er smart å minne om REMAs lave priser når folk er på vei hjem fra jobben. Det er jo da de fleste handler. 

Radio-konseptet er utviklet i samarbeid med produksjons-selskapet Sagveien Resort, og består av en serie med ekstremt korte lydvitser. 

VÅRE CASER

Vi jobber med noen av Nordens mest kjente merkevarer

MAVERIX Oslo

Aker Brygge,
Grundingen 6
0250 Oslo

MAVERIX Bergen

Vaskerelven 39
5014 Bergen

Offisielle partnere

Storyblok
Piwik pro
Google Parner
Bra Sok

Sertifiseringer

Google Ads, Analyse, Grafisk Design, UX/UI Design, Kommunikasjon & PR, Digital markedsføring