Familien Måsøval fra Frøya har vært en pioner innen norsk havbruk. I over 100 år og fire generasjoner har familien bygget en solid posisjon innen fiskeri og havbruk. I dag forvalter familien en omfattende portefølje av strategiske investeringer, og fortsetter å bidra til maritim verdiskapning, i både inn- og utland.
Måsøval-familien føler en sterk forpliktelse til å bevare og videreutvikle disse verdiene for fremtidige generasjoner. Og har fått hjelp av Maverix til å komme opp med et nytt navn og utvikle en merkevare som oser av maritime tradisjoner.
Leveransen består i tillegg av kommunikasjonsstrategi, logo, visuell profil, digital synlighet, innholdsproduksjon og et komplett malverk. Samt en helt ny digital plattform som formidler selskapets historie. På en måte som ikke bare skaper stor stolthet internt. Men også sender ut de riktige signalene om et selskap som tenker og handler langsiktig.
Navnet Heimstø er inspirert av ordet stø – stedet hvor sjøfolk i uminnelige tider har dratt båten i land. En heimstø er det trygge stedet hvor båten hører hjemme. Navnet symboliserer med andre ord trygghet og tilhørighet, og investeringsselskapets forpliktelse til å skape varige verdier.
Det norske kystlandskapet er full av heimstøer, og det er jo nettopp langs kysten de store verdiene skapes her i landet. Heimstø sin overordnede oppgave er å sikre at lakseeventyret fortsetter, og bidra til å skape vekst i et levende kystsamfunn.
Den nye digitale plattformen til Heimstø er bygget på X Machina, med Storyblok som CMS.
Les mer
STORYBLOK: Skap enestestående kundeopplevelser
X Machina