«Vad ska vi äta till middag?»

Spørsmålet kommer fra Lina. Maverix har i sommer levert ny utendørs-, tv- og radiokampanje for Sveriges største matkasse.

«Vad ska vi äta till middag?»

Spørsmålet kommer fra Lina. Maverix har i sommer levert ny utendørs-, tv- og radiokampanje for Sveriges største matkasse.

Icon Play Button
Frieriet
Icon Play Button
Fra Barentshavet til markedet på 48 timer
Icon Play Button
Det enkle er ofte det beste

De siste årene har svenske Linas matkasse opplevd stadig sterkere konkurranse fra innovative aktører og, ikke minst, netthandel av dagligvarer. Etter å ha sett forslag til løsninger fra både svenske og norske byråer, valgte Lina det norske byrået Maverix som ny samarbeidspartner. Maverix har fra før Godtlevert og Adams matkasse på kundelista.

Strategien er å fremstille Lina som det naturlige svaret på et av livets største og viktigste spørsmål: «Hva skal vi ha til middag?» Eller «Vad ska vi äta till middag?», som nabofolket sier.

Kampanjen består av både utendørs, radio og reklamefilm. Radiospottene er produsert av Sagveien Restort, mens filmene er produsert av Maverix eget produksjonsselskap i True Stories Studio her i Oslo.

Smakelig måltid!


Flere prosjekter