To nye matkasser på døren til Maverix

Både svenske Linas Matkasse og norske Adams Matkasse har nå valgt Maverix som hoffleverandør.

To nye matkasser på døren til Maverix

Maverix har levert ingrediensene til to nye matkasser. Både svenske Linas Matkasse og norske Adams Matkasse har valgt Linda Nordheims nye byrå som hoffleverandør. Fra før har Maverix Godtlevert på menyen.

No items found.

- Som norsk byrå er det en tillitserklæring å vinne en pitsj mot svenske konkurrenter. Vi visste vi hadde gode resultater å vise til fra vårens kampanje med Godtlevert. Men at vi skulle ta selve storeslem og vinne kunder i Stockholm, er veldig morsomt og en stor inspirasjon, sier byråleder Linda Nordheim.

Maverix produserte over 20 filmer for Godtlevert tidligere i år. Konverteringen fra besøk til salg ble nesten tredoblet som effekt av Maverix sin kampanje.

- Jeg er mektig imponert over hvordan Maverix har tatt våre utfordringer på strak arm og har produsert effektive kampanjer tilpasset et stadig mer komplisert medielandskap som både skal treffe i tradisjonelle og digitale flater samtidig. Målt opp mot tilsvarende periode i fjor har alle piler pekt i taket, uttaler Tor Henrik Stenhagen, markedsdirektør i Norge for Brandhub AS, som huser de kjente merkevarene Godtlevert og Adams Matkasse.

Det kreative teamet hos Maverix og Brandhub består av Paal Tarjei Aasheim, Kim Taanevig og Lovisa Morling (kreativ leder, Godtlevert).

- De fleste kunders drøm er å skape kommunikasjon hvor branding og salg spiller sammen i skjønn forening. Det har Maverix virkelig lykkes med. Fra første møtet har vi vært en perfekt match. Vi jobber tett sammen som et team og alle har stor respekt for hverandres kompetanse. Det blir det god reklame av. Nå gleder vi oss masse til å fortsette og skape skikkelig bra ting også for Adams Matkasse og Linas Matkasse i Sverige, sier kreativ direktør Lovisa Morling i Brandhub.  

- På en lang dags opptak fikk vi laget utrolig mye materiale for Godtlevert. Hele veien fra idé til produksjon har vi tatt høyde for å produsere tilpasset innhold og format for rett kanal. Måten vi har jobbet på er både effektiv og kreativ og det er noe matkassemerkevarene tydeligvis setter pris på. Nå gleder vi oss til å skape verdi for for både Adam og Lina, forteller Paal Tarjei og Kim.

Maverix AS ble startet i fjor. Selskapet består av grundere med bakgrunn fra McCann, TV 2 og Creuna. I 2018 hadde selskapet en omsetning på 18 millioner og et driftsresultat på 2,4 millioner. Selskapet jobber med kunder som Kjeldsberg, Santa Maria, Sjømat Norge, TV 2, Amedia/Bergensavisen, X Games og Andfjord Salmon, for å nevne noen.

Flere prosjekter