Maverix styrker seg på design

Designerne Simon Diaz og Lars Hauge Hoel går fra Scandinavian Design Group til det nye byrået og produksjonsselskapet Maverix.

Maverix styrker seg på design

Designerne Simon Diaz og Lars Hauge Hoel går fra Scandinavian Design Group til det nye byrået og produksjonsselskapet Maverix.

No items found.

- Vi får stadig flere oppdrag og er veldig entusiastiske over at slike kapasiteter som Simon og Lars vil være med å bygge opp Maverix sammen med oss, sier Jan Ove Årsæther, medgrunder i Maverix.

- Med erfaringen og cvene som Simon og Lars kan vise til, styrker vi oss nå veldig både på tv- og reklamesiden innen design, tv-grafikk og kreativitet. De har laget produksjoner innen både tv og reklame som har imponert oss veldig og gutta passer perfekt inn i et selskap som Maverix, forteller Årsæther.

Diaz kommer fra jobben som kreativ leder i SDG, mens Hoel har vært motion designer samme sted. De har jobbet med store kunder som NRK, TV 2, TVNorge, Maxbo og Rema 1000 for å nevne noen. Videre har de har produsert vignettene til flere av landets største tv-produksjoner. I tillegg har de produsert profilerte musikkvideoer for blant annet Alan Walker. Diaz og Hoel har for utenom SDG bakgrunn fra NRK, Brandlab og Toxic.

- Vi er sykt motiverte til å brette opp ermene for Maverix og er veldig glade for tilliten vi har fått. Det finnes ikke noe mer spennende enn å være med på å bygge opp et nyoppstartet byrå med en så sulten og gøy gjeng. Vi tror TV og reklame blir den perfekte smoothie-mixen for oss, sier Diaz og Hoel. 

Flere prosjekter