Godt levert fra Maverix

Godt Levert med kampanje bestående av over 20 ulike reklamefilmer.

Godt levert fra Maverix

Norges største leverandør av matkasser har valgt et av Norges ferskeste reklamebyråer som ny samarbeidspartner. Sammen har de laget en kampanje som består av over 20 ulike reklamefilmer.

No items found.

Hver uke leverer Godtlevert matkasser til tusenvis avfornøyde kunder, og nå har de store ambisjoner om at enda flere skal få hverdagen godt levert.

- Fra første møte har Maverix vært den perfekte matchen for oss. De er ikke bare et produksjons- og reklamebyrå, men også et “samarbeidsbyrå” som ikke er redde for å jobbe tett sammen med oss som kunde. Dessuten kjente jeg Kim fra før, og visste at han er en matglad og kreativ reklamemann, forteller Lovisa Morling. Hun er ny kreativ direktør i Brandhub; moderselskapet til Godtlevert, Adams Matkasse og Proviant.

Allerede 10 dager etter det innledende arbeidsmøtet hadde byrå og kunde utviklet en ny kommunikasjonsstrategi og meislet ut et nytt kreativt konsept. Et par uker senere var kameraene i sving, og nå er resultatet på lufta. 

- Maverix består av flinke og erfarne folk, som har selvtillit nok til å utvikle både strategier og kreative konsepter i tett samarbeid med kundene. Dermed kommer vi raskere til poenget, og blir mer treffsikre, forteller Kim Taanevig. Som ikke bare har hatt det kreative ansvaret for kampanjen, men som også fyller en av hovedrollene i filmene.

- Alle andre i Maverix har vært på TV, så nå var det min tur, ler Kim. Som stilte både kjøkkenet sitt og hele familien til disposisjon for filmproduksjonen.

- Nei da, sier han og skynder seg å legge til: Vi hadde rett og slett så dårlig tid, at alle måtte stille opp.

Maverix er ikke bare et reklamebyrå, men også et produksjonsselskap. De produserer for tiden Gutta på tur for TV 2, og har flere andre tv-konsepter på trappene. Dessuten produserer de både reklamefilmer, branded content og såkalte ‘how to’-filmer for Maverix sine oppdragsgivere.

- Måten vi har jobbet sammen på har gitt oss enormt mye materiell. Dermed har vi kunnet lage en komplett kampanje hvor vi kombinerer god synlighet i massekom-kanalene med smarte uttak tilalle digitale flater, forteller Tor Henrik Stenhagen, markedsdirektøri Brandhub.

Flere prosjekter